Sunday, May 25, 2014

RG2011... BUDI BAHASA SATU PELABURAN DALAM PERNIAGAAN

 

============

BUDI BAHASA SATU PELABURAN
============

Apabila kita berinteraksi dengan sesiapapun, budi bahasa pasti akan menghasilkan sesuatu tanggapan. Harus diingatkan bahawa tanggapan ialah faktor utama kepada pelanggan dalam proses membuat keputusan.

Tanggapan yang positif terhadap kita, biasanya membuahkan keputusan yang baik daripada pelanggan.

 

Maklumat lanjut berkenaan buku MANUAL PENGENDALIAN KURSUS JANGKA PENDEK, BENGKEL DAN SEMINAR ini boleh didapati di www.perintis.com.my. Anda juga boleh menghubungi Cik Nor untuk maklumat lanjut berkenaan buku ini di talian 03-90195303.

Selain itu, anda juga boleh mengakses artikel ini dan berkomunikasi secara interaktif dengan kami di FACEBOOK PERINTIS BOOKS. Kami mengharapkan sokongan anda untuk menjadikan kami ‘Friend’ anda.

 

__._,_.___

Posted by: <studioperintis@perintis.com.my>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment