Monday, May 26, 2014

RG2011... Fw: PAPA GOMO KANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH

 



EDISI WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS a.k.a. PAPA GOMO KANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH PAKATAN RAKYAT BERDEMO DIKEDUTAAN JEPUN KERANA MALAYSIA KALAH PIALA THOMAS..

omakkau.blogspot.
 

"Ni lah mentaliti pemikiran puak pembangkang. Kalah Badminton pun depa nak pi demo kat kedutaan Jepun. Bikin malu rakyat je lah puak puak ni.

Macai Al Juburi cer cerdik sikit, dah nak masuk bulan Jun ni."


Inilah perangai tegar sampai tulang sonsom seorang bekas mata-mata trafik Balai Polis Ampang yang kena hukum penjara 14 hari dan denda RM10,000 RF 142863 Wan Muhammad Azri bin Wan Deris k/p 830121-03-5019 kerana melakukan rasuah peras ugut seorang penagih tegar dadah sebanyak RM400 dan terus kena pecat dari PDRM dan kini berblog dan berFB atas nama papa gomo yang sudah 3 kali kalah kena saman malu fitnah berjumlah jutaan ringgit.

Gambar lama ketika penyerahan memorandum oleh AMK kepada Kedutaan Jepun kerana menghalang DSAI dari memasuki Jepun tempoh hari dijadikan kisah fitnah kononnya       Pakatan Rakyat buat demo kerana Malaysia kalah pertandingan Piala Thomas dengan Jepun 3-2 malam tadi di New Delhi, India.

Apa nak jadi dengan macai-macai UMNO ni .. dikatakan Celaka mengamuk dan buat rusuhan sampai nak bakar bangunan .. Tetapi kalau tidak kerja celaka nak kata kerja apa ini??????
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment