Tuesday, May 27, 2014

RG2011... Fw: Hebat! Tanding RatuCantik Pondan Saiz Besar.

 



 

Hebat! Tanding R/Cantik Pondan Saiz Besar. Apakata Majlis Fatwa?

bloglist-malaysia.blogspot.
ibnuhasyim.com














KL: Semalam, pertandingan ratu cantik bagi pondan-pondan bersaiz besar atau lebih dikenali sebagai Miss Jumbo telah diadakan di sebuah hotel di Jalan Ampang.

Apa yang menarik, pertandingan itu menampilkan lelaki-lelaki berpakaian wanita itu telah diadili oleh tiga artis terkenal iaitu Datuk Jalaluddin Hassan, penyanyi Atilia Haron serta Noniswara.
Atilia juga melalui beberapa posting di Instagram turut berkongsi kemeriahan pertandingan yang diadakan dengan penuh glamor dan gilang-gemilang itu.



Selain Atilia, banyak gambar-gambar semasa pertandingan tersebut berlangsung turut bebas di paparkan di laman-laman sosial yang lain. Difahamkan, pertandingan tersebut disertai oleh jurumekap-jurumekap artis terkenal lapor Malaysia Gazette 
Video sila lihat di SINI

Perhatian

Kita nak dengar, apa kata ulama-ulama kerajaan Malaysia yang kononnya sebuah negara Islam (?). Apakah mereka tergolong ulama 'syaitan bisu' seperti yang disebut Rasulullah SAW?  Dah le jadi syaitan, bisu lagi?

Apa kata Mufti, Majlis Fatwa, ulama-ulama UMNO?
(IH)
 
Anonymous said...

Tanya diri hang. Pasai apa org tak promote hang promote. Hang niat apa? Nak popular? Tak takut azab Allah sebab sebarkan maksiat?

 Anonymous said...

Jangan layan, tu cakap orang bodoh, tak paham dakwah.

Umno ajar dia begitu.

 

Kenapa Pertandingan Ratu Cantik Pondan ini boleh diadakan di KL?

ahmadborhan.blogspot
darisungaiderhaka.blogspot
 
Bagaimana satu pertandingan ratu cantik pondan yang disertai dan diadili oleh orang Islam boleh diadakan di ibunegara?

Sedangkan kita tahu bahawa sejak beberapa tahun lalu, umat Islam dilarang untuk menyertai sebarang pertandingan ratu cantik.

Malah rakyat Malaysia sendiri masih belum terbuka sepenuhnya apabila berbicara mengenai lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) sehingga menyebabkan banyak penganjuran forum-forum bersifat akademik berhubung isu berkenaan dibatalkan atau diharamkan oleh kerajaan.

Jadi, bagaimana pula sebuah pertandingan 'sampah' yang melibatkan golongan tersebut boleh terlepas begitu sahaja tanpa diambil tindakan mahupun dihalang oleh pihak berkuasa?

Semalam, pertandingan ratu cantik bagi pondan-pondan bersaiz besar atau lebih dikenali sebagai Miss Jumbo telah diadakan di sebuah hotel di Jalan Ampang.

Apa yang mengejutkan, pertandingan yang menampilkan lelaki-lelaki berpakaian wanita itu telah diadili oleh tiga artis terkenal iaitu Datuk Jalaluddin Hassan, penyanyi Atilia Haron serta Noniswara.

Atilia juga melalui beberapa posting di Instagram turut berkongsi kemeriahan pertandingan yang diadakan dengan penuh glamor dan gilang-gemilang itu.

Selain Atilia, banyak gambar-gambar semasa pertandingan tersebut berlangsung turut bebas di paparkan di laman-laman sosial yang lain.

Difahamkan, pertandingan tersebut oleh banyak disertai oleh jurumekap-jurumekap artis terkenal lapor Malaysia Gazette 

Video sila lihat di SINI
 
Ada jugak orang kuat umno ni minat
Maklum la, closet gay
 
Rice · 
Pondan pun manusia,, biar lah.
Tapi yg tak pondan yg depan belakan pun sapu pondan pun sapu,, apamacam mau kira,,
Ada yg tak pondan sokong jantan dgn jantan boleh kawin dan betina dgn bertina pun boleh kawin. Apa macam cita,,,?
Yg pondan ni bukan di minta dari tuhan utk di lahirkan pondan angap lah mrk manusia biasa yg kurang bernasib baik atau org istimewa,,

Tapi yg jantan dgn jantan dan betina dgn betina ,, tuhan tak jadi kan dan nabi tidak mengaku umat,, ini apa mcam? Mau tanya sama PKR DAP dan PAS ok ke?
Itu belum masuk spenderman dan Mat Sapu man,,,
 
Aku Dah Peduli · 
Kalau pertandingan 'sampah' ni diadakan di Shah Alam, apa ler agaknya komen macai umno? Hidup UMNO! Hidup MeLAYU, Hidup Islam!
 
Pakatan Haram Jadah · 
Apa masalah. Bos PR tentu suka bila banyak pondan di Malaysia.
 
umnopenipu ·
Azalina aje yang suka butch macam kau
Lain kali kalau nak komen, tengok diri sendiri pakai cermin BESAR BESAR
 
damak · 
Kita dah boleh bubarkan Malaysia adalah sebuah negara Islam. Barulah matching.
Amacam macai2? Anda semua setuju?
 
no2ajal · 
model negara islam contoh
 
JIHA-DISC · 
DNA cadbury mana yg sebenarnya sokong LGBT ??. ...idup2 umgok menuduh PR yg sokong LGBT ...ahli2 agama yg sokong umgok semuanya adalah kayu api neraka
 
JIHA-DISC · 
kena tembak lg la pengerusi MYWATCH tu nanti sbb dedahkan anak ketua polis sabah yg kaya
 
atokotai · 
Kita lihat siapa yg menjadi kerajaan sekarang B.N.dah tentu2 puak mereka yg menghalalkan ratu PONDAN.Cuba kita ingat semasa S'ngor diperentah B.N.Seorang mufti dipecat kerana menegor pertandinggan RATU CANTIK .Kita baca tentang komen2 macai2 semuanya suka ratu pondan,sebab diorang suka main belakang.Tanya menteri wilayah ?

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment