Tuesday, May 27, 2014

RG2011... Fw: Sharifah Aini: Keadaan saya kini 50:50

 



Sharifah Aini: Keadaan saya kini 50:50

  • 24 Mei – Biduanita negara Datuk Sharifah Aini berkata, kesihatannya kini semakin merosot sejak dimasukkan ke hospital KPJ Damansara beberapa hari lalu akibat jangkitan kuman pada paru-paru.

    Sharifah Aini atau lebih mesra dengan panggilan Kak Pah berkata, dia kini menjalani rawatan intensif dan dipantau oleh doktor peribadinya sejak jangkitan kuman menyerang semula paru-parunya.

    "Jangkitan ini datang semula setakat ini semua terkawal cuma mana-mana yang tidak sihat sama ada batuk, demam atau selsema tidak digalakkan melawat.

    "Sistem imunisasi badan saya juga makin merosot dan saya perlu banyak berehat. Keadaan saya kini 50:50. Kalau ditakdirkan saya keluar dari hospital sebagai jenazah, doakanlah saya," katanya kepada sebuah akhbar tempatan.

    Keadaan penyanyi berusia 61 tahun itu dilaporkan tidak menentu kebelakangan ini sejak diserang virus Influenza A (H1N1) lima bulan lalu.

  • __._,_.___

    Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
    Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
    " Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

    " Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

    " Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

    " Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

    " Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

    Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
    Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


    .

    __,_._,___

    No comments:

    Post a Comment