Wednesday, October 31, 2012

Re: RG2011... Khalid didesak jawab isu PKNS

 

Tanyakan tentang TEKUN kuar seorang duaje yang berjaya kat Talibesen
Siapalah agaknya yang paling berjaya...................................................?

--- On Wed, 10/31/12, rbk_2020 <rbk_2020@yahoo.com.sg> wrote:

From: rbk_2020 <rbk_2020@yahoo.com.sg>
Subject: Re: RG2011... Khalid didesak jawab isu PKNS
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>, "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>, "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>, "jarum_emas@yahoogroups.com" <jarum_emas@yahoogroups.com>, "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>, "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>, "SahabatInteraktif@yahoogroups.com" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Date: Wednesday, October 31, 2012, 7:29 AM

 
 
Kalau Noh Omar yang desak tak perlu layan la...
Dah banyak sangat isu dok desak TSKI & jawapan telah diberikan tapi saja aje buat2 kecuh.
Yang dah sahihnya Noh Omar ni memang salahguna kedudukan untuk tapak tanah perniagaan kolam udang...
Otak udang!
 
 

From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; "jarum_emas@yahoogroups.com" <jarum_emas@yahoogroups.com>; "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "SahabatInteraktif@yahoogroups.com" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Sent: Monday, 29 October 2012, 11:28
Subject: RG2011... Khalid didesak jawab isu PKNS
 

Khalid didesak jawab isu PKNS

Oleh MEGAT RAMLI MEGAT RAOF
megat@kosmo.com.my
NOH (duduk tengah) bersama penduduk melapah lembu korban pada majlis korban perdana Parlimen Tanjung Karang di Kuala Selangor semalam.
KUALA SELANGOR – Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim selaku Pengerusi Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) bertanggungjawab untuk memberi penjelasan rasmi kepada rakyat berhubung dakwaan penjualan lima aset milik perbadanan itu.
Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, perkara yang amat penting untuk diketahui umum adalah sama ada penyusunan semula semua aset milik anak syarikat kerajaan negeri itu melibatkan pinjaman wang daripada pihak bank.
"Kita juga mahu mengetahui jika aset-aset tersebut dijual, adakah kadar sewa yang dikenakan kepada peniaga akan dinaikkan," katanya selepas program Korban Perdana di Tanjong Karang di sini semalam.
Akhbar baru-baru ini melaporkan PKNS didakwa bercadang meluluskan penjualan lima asetnya iaitu Menara PKNS Petaling Jaya pada harga RM90 juta, Pusat Konvensyen Shah Alam (RM97 juta), Kompleks PKNS Shah Alam (RM85 juta), Kompleks PKNS Bangi (RM42 juta) dan Wisma Yakin (RM7 juta).

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (4)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment