Monday, October 29, 2012

Re: RG2011... Syeikh Yusof Al-Qardhawi isytihar IRAN sebagai MUSUH ISLAM

 

Iran dan agama syiahnya giat berdakwah agama syiahnya di eropah ,negara barat yg lain, negara timur jauh termasuklah jepun yg siap mereka ada masjid besar di sana..di indonesia dah lama mereka wujud... sekarang sejak beberapa dekad yg lepas org melayu malaysiapun sudah ramai dan makin berani mengaku penganut agama syiah dan minta hak macam2..mungkin tak lama lagi kena buat jabatan nikah kawin  mutaah di cabang jabatan agama malaysia,mana tahu..
Sebab itu kita kena berhati2 sebelum berbangga dgn berita kononnya berduyun2 org barat dan negara lain yg convert islam sedangkan islam yg mereka anut itu belum tentu sunni banyak juga yg join agama syiah..tu belum lagi yg guna nama islam tetapi sebenarnya 'islam' ahmadiah,qadiani,bahai dan macam2 lagi yg terpesong...walau bagaimanapun yg paling bahaya adalah agama syiah mereka terang2 sgt berbeza pendapat dgn sunni malah menghalalkan darah sunni sama seperti kafir harbi....lihat di syria apa yg mereka dah buat jika berkuasa.
syiah ni tunggu masa kuat jer untuk hancurkan sunni..waktu mereka minoriti dan belum kuat mereka berlakun baik...di negara mereka kuat seperti beberapa negara timur tenggah dan asia tenggah sering berlaku balas membalas di masjid dan di perkuburan suci syiah..di nusantara dan mula start perang kecil2an sesama melayu antara pengikut sunni dan syiah...apalah agaknya nasib melayu sunni malaysia selepas melayu syiah kuat..entahlah.

syiah lebih mudah org bukan islam join sebab penyedapnya boleh kawin mutaah/kontrak dgn kebenaran tanpa had....maklumlah akhir zaman ni manusia hanya mempergunakan agama untuk survival bukan kerana kebenaran,jadi ramai juga yg kita nampak sekarang adalah pelakun2 handalan tak mahu melawan arus.


2012/10/29 Mann Trex <manntrexe@yahoo.com>
 

Salam alaik,

Tiada sebab untuk tergempar dengan apa yang diperkatakan oleh Sheikh Yusuf Qardawi.

Kitapun semua sudah tahu, yang bukan Islam ialah JELAS bukan Islam. Mereka tak pernah mengakupun diri mereka Muslim. Kita lebih berwaspada dengan helah dan muslihat mereka. Umat Islam tak mudah terpedaya.

Namun yang sangat berbahaya ialah IRAN. 

Mereka mengaku diri sebagai Muslim dan istihar Negara mereka sebagai Republik Islam. Namun agama mereka ialah agama penyembah kubur dan pemuja manusia. Umat Islam lebih mudah terpedaya kerana kurang faham tentang Agama Syiah.

Jauhi dan boikot IRAN dan penganut Agama Syiah !

---------------------------------------------------------------------------------

{ Pencegahan Penagihanhttp://www.pengasih.org

{ Doa-doa Pendekhttp://www.MalaysiaKu.com

---------------------------------------------------------------------------------


From: "kekupumalam@yahoo.com" <kekupumalam@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, October 29, 2012 12:37 PM
Subject: Re: RG2011... [GEMPAR] Syeikh Yusof Al-Qardhawi isytihar IRAN sebagai MUSUH ISLAM

 
Jop kita pulaukan mereka.. Kalau xbole campor org duduk je ulu sana.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

-----Original Message-----
From: dahalan fazil <dlan6658@yahoo.com.my>
Sender: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Sun, 28 Oct 2012 11:57:31
To: <respeks_group@yahoogroups.com>
Reply-To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: Re: RG2011... [GEMPAR] Syeikh Yusof Al-Qardhawi isytihar IRAN sebagai MUSUH ISLAM



Russia tu memang jelas musuh islam...sekarang makin jelas Iran atas perbezaan mazhab membantu Rejim Bashar laknatullah itu menyembelih orang islam kerana apa??? kerana ...mereka itu Ahli Sunnah Wal jamaah! Itulah Iran yg di Isfahan ada 70,...
000 orang Yahudi!....apa kerja Yahudi disitu????..bukan kah ada hadith Nabi SAW bahawa setelah zahirnya Imam Mahdi ....maka salah satu golongan yg akan memerangi berusaha membunuh Imam Mahdi adalah Golongan Syiah!.....maka berwaspadalah dengan mereka...See More




--- On Thu, 18/10/12, roslan mohd <mohroslan@gmail.com> wrote:


From: roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
Subject: RG2011... [GEMPAR] Syeikh Yusof Al-Qardhawi isytihar IRAN sebagai MUSUH ISLAM
To:
Date: Thursday, 18 October, 2012, 8:50 PM



 



Sumber: http://arabic.cnn.com/2012/middle_ea...ardawi.speech/

Untuk video, sila lihat rakaman khutbah tersebut dibawah...



http://www.youtube.com/watch?v=fpih4soT5oQ


تابع بالقول: "إيران أيضاً هي عدوتنا، عدوة العرب، قتلى سوريا قتلهم الإيرانيون والصينيون والروس والجيش السوري.. الإيرانيون يقفون ضد العرب لأجل أن يقيموا إمبراطورية فارسية، الشاه السابق لم يقتل شعباً كما قتلتم أنتم، وكذلك عن طريق حزب الله الذي يرسل رجاله للقتال بسوريا ويعودون منه بالصناديق."
ورأى القرضاوي أن الإيرانيين "خانوا رسالتهم وباتوا يقتلون المسلمين دون بأس لأنهم ليسوا على مذهبهم،" وأضاف: "الله سيحاسبهم حسابا عسيرا، يا أيها الإيرانيون اتقوا الله في المسلمين في سوريا وارحموهم وإلا ستأتيكم نقمة الله عاجلة،" قبل أن يوصي الحجاج بالدعاء على الإيرانيين والروس والجيش السوري...

GEMPAR!

setelah puas berdiplomasi akhirnya DR Yusof al-Qardawi yg dianggap sebagai antara rujukan gerakan Ikhwan Muslimin ....dlm khutbah Jumaatnya di Doha, QATAR kelmarin 12/10/2012 telah mengisytiharkan IRAN, sebagai musuh umat Islam zaman kini....di samping RUSIA dan CHINA...

Ia dibuat bilamana IRAN secara terang2an telah membantu dlm memerangi rakyat Syria sejak lebih 18 bulan ini HINGGA telah mengorbankan lebih 25 ribu nyawa umat islam yg tak berdosa.... ...manakala angka pelarian pula kini hampir mencecah 2 juta org..

beliau meminta umat Islam yg bakal ke Mekah utk menunaikan Haji tahun ini supaya berdoa semoga Allah swt segera menghancurkan rejim2 tersebut khasnya IRAN yg disifatkannya telah mengkhianati umat Islam secara terang2an...ANTARA lain kata beliau:


" Iran adalah musuh kita (umat islam) dan umat arab...mangsa2 pembunuhan di Syria skrg adalah akibat kerja2 orang Iran, China, Russia di samping tentera rejim Nusairi sendiri.."

" org2 Iran telah berdiri bersama rejim Nusairi di Syria utk memerangi dan MEMBUNUH bangsa ARAB/ Syria semata2 utk memenuhi hasrat mereka menubuhkan kembali empayar Parsi mereka (yg telah musnah dulu).."

" sejahat2 Shah Iran dahulu belum sampai memerangi suatu bangsa lain sebagaimana yg kamu (IRAN) lakukan skrg!

" demikian juga Hizbola Lubnan......yg telah tergamak mengirim pejuang2nya ke Syria...(utk tujuan yg sama)..akhirnya mereka pulang dengan membawa keranda berisi mayat pejuang2 mereka..."

" wahai masyarakat Iran, takutlah kalian pada Allah swt terhadap tindakan kalian pada umat islam Syria saat ini...sblm Allah segera membalas tindakan kejahatan kalian dengan menimpakan balasan siksaan nya terhadap kalian semua.."









__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (6)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment