Monday, October 29, 2012

Re: RG2011... RE: VIDEO!! BAKAL PRESIDEN PAS SOKONG SYIAH SEMBELIH UMAT ISLAM DI SYRIA?

Tengok siapa punya berita..ooohhhh itu orang punya posting ka...tak boleh pakaiiiii he he he


From: NewsforwarderRT <3@pendekarblogger.com>
To: MalaysiaNews@yahoogroups.com; chainz_of_frenz@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; Idaman_Group@yahoogroups.co.uk; pakbelang@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com
Sent: Sunday, October 28, 2012 4:40 PM
Subject: RG2011... RE: VIDEO!! BAKAL PRESIDEN PAS SOKONG SYIAH SEMBELIH UMAT ISLAM DI SYRIA?

 
Perasan tak apa yg tak kena dalam berita dari blog dibawah?
 
"...sudah pasti berita yang disampaikan kepada mat sabu oleh menteri syiah itu..."
 
 
Itu adalah ulasan Cuma dari penulis,mana teks temubual antara mat sabu dan koresponden syiria itu?
 
Maka berita seperti inilah yg anda semua harus berhati hati apb membacanya,kerna ulasan penulis berdasar kpd andaian Cuma,saperti mana saintis beraliran darwin yg jumpa sebatang gigi,lalu mereka mengarang ensiklopedia penuh menerangkan bahwa itu gigi Dinosur lalu dari sebatang gigi tersebut mereka senaraikan pula seluruh keturunan dinosour malah menerangkan pula jenis2 manusia dan perwatakan dan masyarakat dan jugak sistem social malah politik mereka di zaman dinosour tersebut!.....padahal setelah disiasat,yg mereka jumpa itu adalah sebatang gigi Babi hutan!
 
Orang nak blogging,depa pun sibuk nak blog. Tapi nulis mcm lembu...lembu dlm kondo tu kalo bolek baca dan nulis,mesti dia pun kata.."appa punya boddo manusia umco neh...sebodo bodo lembu dapatttt jugak duduk kondo"...
 
Kah kah kah
 
Hati2...
 
 
 
 
From: MalaysiaNews@yahoogroups.com [mailto:MalaysiaNews@yahoogroups.com] On Behalf Of shreddervirtuoso
Sent: Sunday, October 28, 2012 4:26 PM
To: chainz_of_frenz@yahoogroups.com; jarum_emas@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; MalaysiaNews@yahoogroups.com; Idaman_Group@yahoogroups.co.uk; pakbelang@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com
Subject: [MalaysiaNews] VIDEO!! BAKAL PRESIDEN PAS SOKONG SYIAH SEMBELIH UMAT ISLAM DI SYRIA?
 
 

Sunday, October 28, 2012

VIDEO!! MAT SABU SOKONG SYIAH SEMBELIH UMAT ISLAM DI SYRIA?

 
video berdurasi 2 minit 54 saat itu melaporkan kehadiran dan lawatan rasmi mat sabu selaku timbalan presiden pas terhadap menteri wakaf ( menteri agama) syria.
 
mengikut laporan berita itu, katanya mendakwa mat sabu MAHU TAHU situasi sebenar apa yang berlaku di syria.
 
PERSOALAN UTAMA ?
 
1) mat sabu jumpa menteri agama syria yang berfahaman syiah. sudah pasti berita yang disampaikan kepada mat sabu oleh menteri syiah itu akan lebih positif dalam menggambarkan situasi sebenar yang akan pro kepada syiah .
 
2) apa bodohnya mat sabu perlu berjumpa dengan menteri syiah syria untuk mendapatkan penjelasan, sedangkan di dalam internet terdapat puluhan youtube pembunuhan kejam tentera syria pimpinan syiah membunuh tanpa belas ikhsan umat islam sunah.
 
3) apakah mat sabu tak baca laporan human right watch mengenai pembunuhan skala besar-besaran yang dilakukan oleh tentera syria terhadap penduduk sunah ?
 
4) kedatangan mat sabu SECARA RASMI MENGADAP PEMIMPIN SYIAH DI SYRIA semakin melambangkan yang beliau ini memang penganut sesat syiah...
 
pertama mengapa di kala berlakukanya pergolakan di mesir di mana pemberontaknya adalah syiah, mat sabu tak buat kunjungan hormat kepada pemimpin mesir sebaliknya menyokong gerakan kebangkitan syiah di mesir ?
 
kedua mengapa mat sabu TAK PERGI MENGADAP PEMIMPIN SUNAH DI BAHRAIN sedangkan pada waktu itu penganut syiah sedang galak membuat huru hara menumbangkan kerajaan bahrain yang SAH ?
 
APA SUDAH JADI KEPADA PAS ?
KENAPA HARON TAIB YANG PERNAH BELASAH SYIAH DALAM KULIAHNYA SENYAP MEMBISU ?
 
HARON DIN KENAPA SENYAP ?
HADI...TAK PAYAH LAH...
 
jawap pas jawap !
 
 
Video - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8V3yShkH0bk#!


No comments:

Post a Comment