Thursday, March 27, 2014

RG2011... Fw: RAKYAT MALAYSIA BERJUANG DI SYRIA

 



BEKAS PEMAIN DRUMMER UKAYS DAN USTAZ LOTFI BERJUANG DI SYRIA

bloglist-malaysia.blogspot
gayapeneroka.blogspot
 
Kami tidak mampu Ustaz....

Allah - Matlamat Kami
Rasul - Pemimpin Kami
Al-Quran - Perundangan Kami
Jihad - Jalan Kami
Syahid _ Cita-cita Kami.
 Ustaz Lofti kini berperang di pihak mujahiddin untuk menumpaskan kerajaan Syria pimpinan Bashar Al Assad
Gambar atas
Beliau Pernah menjadi Drummer rock 90 Ukays ,Malaysia.
Dikenali sebagai ali kini berada di Syria bersama (ustaz) Mohd Lotfi Ariffin BERJIHAD menentang Rejim Hizbullah(Syi'ah) dan Basyar al Asad,,
Antara kata-kata beliau semasa di sana
 
 hari ini bersiar di bumi Syam dari Idlib ke Aleppo terus ke Atma sempadan Turkey dan terus pulang semula ke Idlib sampai ke markaz maghrib dan insyaAllah esok pagi akan ke bandar Murik kerana Bassyar sedaya upaya akan merampas semula bandar sepi itu .Bandar itu merupakan pintu masuk ke bandar Khan Syaikhun sebuah bandar yang sedang di kepung oleh mujahidin insyaAllah kalau sekiranya Murik dapat di pertahan maka Khan Syaikhun akan di kuasai sepenuhnya oleh mujahidin .setiap hari mujahidin dari berbagai kumpulan bergilir mempertahankan bandar Murik dan di pehak musuh pula berkali cuba untuk mendekati bandar itu dan terkadang mereka boleh masuk sehingga 1/3 bandar dengan kereta kebal dan kereta perisai dan di bantu dengan jet pejuang juga heli berlegar diudara alhamdulillah akhirnya mereka terpaksa berundur dan kelmarin mereka diserang sehingga mereka terpaksa berundur 3 km ke belakang
Rakyat Malaysia kita pergi berjuang di Syria, sama sama doakan semoga ustatz mendapat syahid seperti yg dimahukan. Besar pahalanya . Allahuakbar !
 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment