Tuesday, March 25, 2014

RG2011... MH370: TEORI KONSPIRASI VERSI SABAHAN

 

MH370: TEORI KONSPIRASI VERSI SABAHAN

Posted By CIK EMMA 12:33 AM 0  
Tweet

-Thank You for da link! :-)




#MH370: TEORI KONSPIRASI PESAWAT MH370 VERSI SABAHAN | MUNGKIN KAMURANG INDA DENGAR MENGENAI TEORI KONSPIRASI MENGENAI KEHILANGAN MH370 SEPERTI INI.

Pihak Amerika telah mengumumkan untuk berundur dari Afghanistan,salah satu diurang punya command and control system (di gunakan untuk control pesawat tanpa pilot) telah dirampas oleh puak Taliban ketika konvoi menuruni dari base tentera Amerika di atas bukit.Taliban telah menyerang konvoi tersebut dan membunuh 2 anggota Navy Seal dan merampas peralatan/senjata termasuklah command system ini yang beratnya 20 tan dan di bahagi kepada 6 pack.Kejadian ini berlaku sekitar bulan Febuari 2014.

Versi Sabahan dikongsi ini berasal dari maklumat berbahasa inggeris yang ditranslasi ke bahasa Melayu. 

Apa yang pihak Taliban mahu ialah hanya duit semata-mata untuk menampung perbelanjaan mereka.Taliban mahu menjual peralatan command and control system ini kepada Russia atau China.Russia pada ketika ini sangat sibuk dengan masalah di Ukraine.China sangat berminat dengan sistem teknologi ini.Bayangkan seandainya China menguasai teknologi command and system ini,semua pesawat tanpa pilot kepunyaan Amerika tidak berfungsi lagi.Kerajaan China telah menghantar 8 orang pakar saintis pertahanan untuk memeriksa sistem ini dan bersetuju untuk membayar jutaan dollar kepada Taliban untuk mendapatkan benda ini.

Baca artikel di bawah:

TALIBAN AMBUSH KILLS SCORES OF AFGHAN TROOPS

At least 21 soldiers are dead in Afghanistan, as Taliban appears to turn to violence after stalled peace talks



Afghan security forces are due to take over from their Western allies, a U.S.-led NATO force, by the end of 2014. Aref Karimi/AFP/Getty Images
The Afghan Taliban killed 21 soldiers in an assault Sunday in a remote mountainous region, the Afghan government said. In addition to the 21 dead, six soldiers were missing after the most deadly assault on the security forces in months.

Also Sunday, in a possible blow to U.S. efforts to foster peace talks to end the Afghan conflict, the Taliban said they had suspended efforts to arrange a possible exchange of Taliban and U.S. prisoners due to the "complexity" of the situation.

It was not immediately clear whether the attack in the eastern province of Kunar was related to the suspension of talks on a prisoner swap.

In response to the killings in Kunar, a mountainous region that borders Pakistan and has long been a stronghold of the Taliban, Al-Qaeda, and other armed groups, President Hamid Karzai put off a trip to Sri Lanka.

"The Afghan president is saddened by this tragic incident, and therefore he postponed today's official trip to Sri Lanka," Karzai's office said in a statement.

Government officials said 21 soldiers were killed and three were wounded in the attack on an army checkpoint in Kunar's Ghaziabad district.

The government sent reinforcements to the area where the pre-dawn attack took place, Afghan Defense Ministry spokesman Zahir Azimi said in a news release – but the Taliban appeared to have been waiting for them. The reinforcements "came under enemy attack, and a suicide bomber detonated his explosives near them,” Azimi said.

The Afghan Taliban, in a statement emailed to media, claimed responsibility for the attack. Local officials in Kunar said three attackers were killed.

Sunday's assault was the worst Taliban-perpetrated violence since last September, when the Taliban attacked a convoy of Afghan forces in relatively peaceful northern Badakhshan province, killing at least 18.

The attack took place as U.S. and NATO forces withdraw from Afghanistan ahead of a year-end deadline, shifting the bulk of the fight against Taliban and other armed groups to Afghan soldiers.

While Afghanistan's police and army are seen as having made big strides in their capabilities, doubts remain about whether they can keep the Taliban at bay, especially in remote areas like Ghaziabad.

It remains unclear if the United States and allied nations will keep a small force in Afghanistan after 2014 to support Afghan forces and go after Al-Qaeda, due to Karzai's refusal so far to sign a pact authorizing a future troop presence.

Al Jazeera and wire services

Awal bulan March 2014,8 orang saintis ini dan peralatan ini berada di Malaysia kerana ini adalah cara yang pa;ing selamat daripada di hidu oleh pihak Amerika.Kargo yang membawa peralatan ini telah disimpan dalam bangunan kedutaan China dan dijaga atas kapasiti diplomatik protection.Pihak Amerika menyedari hal ini dan meminta bantuan perisikan Israel dan kedua-dua pihak bersetuju untuk menghalang rancangan China dan Taliban seterusnya mahu mengambil semula kargo ini.

Pihak China mengambil langkah menggunakan pesawat awam untuk memindahkan kargo ini bagi mengelakkan disuspek.Jarak penerbangan dari KL ke Beijing hanya mengambil masa 4 jam setengah dan sudah tentunya pihak Amerika tidak berani merampas pesawat awam yang penuh dengan penumpang.Maka itu pilihan terbaik adalah MH370.

Lebih kurang 5 orang perisik Amerika dan Israel berada dalam pesawat MH370 dan semua perisik ini mempunyai kebolehan mengendali pesawat jenis boeing.2 warga "IRAN" dengan passport curi adalah sebahagian dari perisik Amerika/Israel ini.

Apabila pesawat MH370 mula meninggalkan ruang angkasa Malaysia dan melaporkan kepada menara kawalan Vietnam,salah seorang perisik Amerika telah menghijack signal dan mematikan pilot control system dan menukar terus kepada remote control mode.Sebap itu tiba2 pesawat ini hilang kawalan ketinggian.

Bagaimana pihak perisik Amerika melakukannnya? Tentu kita masih ingat dengan peristiwa 9/11? Selepas peristiwa 9/11,semua jenis pesawat keluaran Boeing telah dibekalkan remote control system bagi mengelakkan di hijack oleh pihak terrroris.Remote control system ini serupa digunakan oleh pesawat tanpa pilot kepunyaan Amerika.

5 orang perisik Amerika dan Israel ini dengan segera mengambil alih peranan dan kontrol pesawat MH370 dalam masa yang sama telah mematikan transponder dan system perhubungan yang lain dan menerbangkan pesawat ke laluan yang lain.Mereka tidak menerbangkan pesawat ke arah Filipina ataupun Guam kerana seluruh ruang angkasa di laut cina selatan telah di control oleh radar China dan satelite.

Radar tentera Malaysia,Thailand dan India sebenarnya telah mengesan pesawat tidak dikenali tetapi tidak bertindak secara professional.

Pesawat MH370 terbang melintasi utara Sumatera,Andaman dan Selatan India dan mendarat di Maldives (sebahagian penduduk melihat pesawat terbang rendah dan mendarat),mengisi minyak dan meneruskan penerbangan ke Deigo Garcia yang juga merupakan pengkalan tentera Amerika di tengah-tengah lautan Hindi.Kargo dan kotak hitam pesawat telah di ambil.Semua penumpang dan anak kapal terus berdiam diri dalam erti kata kekurangan oksigen kerana terlalu lama berada dalam pesawat.Pihak Amerika percaya,HANYA ORANG MATI YANG TIDAK AKAN BERCAKAP (faham2 lah maksud perkataan ini).Pesawat MH370 dengan penumpang yang sudah MATI meneruskan penerbangan melalui remote control dan terjunam di selatan lautan Hindi,dan mengukuhkan kenyataan yang pesawat MH370 ini kehabisan minyak lalu terhempas lalu pihak2 berkenaan nanti akan menyalahkan captain dan co-pilot.

Pihak Amerika sangat bijak memainkan peranan dalam cerita ini.Pertama sekali memberi isyarat dan menarik tumpuan semua negara terlibat untuk berlumba-lumba mencari pesawat MH370 sejak hari pertama kejadian,dalam masa yang sama pesawat MH370 sedang dalam penerbangan ke lautan Hindi.Dalam masa yang sama timbul pelbagai statement dan evidence yang bercanggah untuk mengelirukan seluruh dunia.Australia adalah pembantu Amerika dalam cerita ini.

Pihak China sangat teruk terkena permainan Amerika ini,dengan jumlah aset pesawat,kapal dan satellite yang digunakan untuk mencari di laut Cina Selatan dan selat Melaka kemudian lautan Hindi.China sangat serius dalam pencarian pesawat ini bukan kerana majoriti penumpang MH370 adalah rakyat China tetapi nilai kargo dan nasib 8 orang saintis pertahanan mereka.

Tidak percaya dengan cerita ini? Ya,saya tidak memaksa siapa-siapa untuk mempercayai teori konspirasi ini sehingga kita tunggu kebenaran akan muncul juga akhirnya.Bila? hanya "mereka-mereka" yang terlibat yang mengetahuinya.

Nazri Aldusuni
25 Mac 2014 / 8.28 AM

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment