Friday, September 19, 2014

RG2014... Fw: MEH TENGOK WAJAH IKAN JERUNG YANG DIA SEMBUNYI...

 



MEH TENGOK WAJAH IKAN JERUNG YANG DIA SEMBUNYI...

telokbakong.blogspot
yongsukakuning.blogspot
 
Sekali sekala dapat tangkap jerung. Walaupun tak berapa besar, tapi jadilah. 

TAU MALU - TUTUP MUKA

Sebenarnya muka dia masa jaga aduan awam macam ini:

HARAPKAN PAGAR

Berita berkaitan:

LAMA JUGAK BARU BUAT PERTUDUHAN

Jangan jadi kes "orang bodoh tidak boleh didakwa" sudah.

comment:

  1. Tidak mahu mendahului mahkamah, dia ku anggap tidak bersalah sehingga dibuktikan sebaliknya dlm perbicaraan di mahkamah. Sekiranya didapati bersalah, pencen dan gratuiti hangus dan terpaksa pula menjalani hukuman denda>RM400,000.00 + penjara. Pesalah layak dihukum tapi bagaimana pula kehidupan keluarganya? Tiada pendapatan dan menanggung malu pula, walhal mereka tidak bersalah pun. Kpd semua penjawat, berkhidmatlah dgn jujur dan bersyukurlah dgn rezeki yg diperolehi secara halal, insyaAllah ianya berkat.

 

Pengarah Kastam Melaka Hadapi Lapan Tuduhan Rasuah

bloglist-malaysia.blogspot.

KUALA LUMPUR 19 Sept - Pengarah Kastam Negeri Melaka, Datuk Mohd. Nasir Said dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini terhadap lapan pertuduhan menerima rasuah wang tunai RM80,000, sejak dua tahun lalu.

Mohd. Nasir, 58, mengaku tidak bersalah terhadap kesemua pertuduhan yang dibacakan oleh jurubahasa kepadanya di hadapan Hakim Rosbiahanin Arifin.

Mengikut lapan pertuduhan, Mohd. Nasir didakwa menerima suapan, jumlah keseluruhan RM80,000 daripada dua individu, warga tempatan sebagai dorongan supaya tidak mengambil tindakan di atas pertuduhan mengikut Seksyen 135 Akta Kastam 1967 melibatkan barangan tidak bercukai, arak.

Mohd. Nasir didakwa melakukan perbuatan itu antara Oktober 2012 dan Julai 2014, di pasar raya Tesco, Taman Midah, Cheras disini.

Pendakwaan dibuat mengikut Seksyen 16 (a)(A) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 dan boleh dihukum di bawah Seksyen 24 akta sama, yang boleh dipenjara sehingga 20 tahun dan denda tidak kurang daripada lima kali ganda jumlah atau nilai suapan atau RM10,000, mengikut mana-mana yang tinggi.

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Improvements in Yahoo Groups Search
Searching for new groups to join is easier than ever. We've honed our algorithm to bring you better search results based on relevance and activity. Try it today!

&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment