Wednesday, August 20, 2014

RG2011... Fw: KETUA POLIS NEGERI YANG PERIHATIN.

 



POLIS TRAFIK BUAT LALUAN AIR DENGAN MENGGUNAKAN CANGKUL DEMI ELAK SESAK.

omakkau.blogspot
 

Demi memastikan kelancaran lalu lintas, seorang anggota polis trafik yang dikenali sebagai Konst 177168 Sim Geok Heng dari Balai Polis Trafik Kuala Lumpur menggunakan cangkul bagi membuat laluan untuk mengalirkan air yang menjadi punca banjir kilat di Jalan Kinabalu dekat susur ke Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur petang semalam.

Sebelum ini Konstable Sim telah dikerahkan ke lokasi bagi mengawal lalu lintas yang sesak akibat banjir kilat sebelum mengambil inisiatif membuat laluan air terbabit selepas mendapati ianya punca kesesakan.

Usaha dan keikhlasan menjalankan tugas oleh Konstable Sim amat dihargai.

Tahniah kepada Konst 177168 Sim Geok Heng.
 

KETUA POLIS NEGERI YANG PERIHATIN.

omakkau.blogspot
 
YDH Senior DCP Dato' Ahmad bin Ibrahim,Ketua Polis Kedah turut sama membantu L/Kpl Mohamad Syazwan yang telah terlibat dalam kemalangan semasa menjalankan tugas eskort di KM 20 Jalan Kulim/Mahang kira -kira jam 7.00 petang semalam.L/Kpl Mohamad Syazwan patah kedua-dua tangan dan kaki kiri dan kini sedang dirawat di Hospital Kulim,Kedah.

Doakan semoga cepat sembuh dan Tabik spring hormat kepada Ketua Polis Negeri Kedah atas sikap keperihatinan kepada anggota bawahan ketika ditimpa musibah... SALUTE!!!!
 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment