Tuesday, August 19, 2014

RG2011... Fw: KUYUB BERMANDIKAN PETROL

 



SEORANG PELANGGAN STESEN SHELL KUYUB BERMANDIKAN PETROL AKIBAT HOS NOZZLE PAM TERCABUT DAN TUAN PUNYA STESEN CUBA TAWARKAN RM50 KEPADA MANGSA UNTUK TUTUP KES..

omakkau.blogspot
 

Seorang pelanggan Stesen Minyak Shell di Ipoh telah bermandikan sehingga basah kuyup seluruh badan dengan petrol RON95 apabila hos nozzle tercabut secara tiba-tiba.

Kejadian yang berlaku di Shell berhampiran jalan sebalum masuk ke RTC Gopeng, pihak stesen Shell berkenaan enggan memberi gantirugi yang setimpal kepada mangsa kerana ini bukan kecuaian pihak Shell sebaliknya cuba mempersalahkan peralatan pam.

Namun, tidak mau insiden ini menjadi hebuh dan diketahui umum, pihak stesen Shell berkenaan cuba menawarkan RM50 untuk menutup mulut mangsa.

Berang dan rasa terhina dengan tindakan pemilik Shell berkenaan, mangsa akan membuat laporan kepada Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Keperggunaan (KPDNKK).

Bagaimanapun, pemilik stesen yang dipercayai berbangsa India itu tidak berkata tidak kisah dengan tindakan yang bakal dilakukan oleh mangsa kejadian.

Jika apa yang diberitakan ini benar maka respon segera perlu dari pihak berkenaan demi pencerahan dan penyelesaian secara baik dan adil.

 

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment