Thursday, October 23, 2014

Re: RG2014... Re: Salam**It's Isha

 

terima kasih atas maklumat anda. saya pun dah agak dah nii puak2 setan kepala manusia. yang heran nya kerja sepenuh masa ialah menipu dan merompak duit orang je. aduhai lagu nii punya orang pun wujud atas dunia nii


On Thursday, October 23, 2014 8:48 PM, "Alea abu aleazainal@gmail.com [respeks_group]" <respeks_group@yahoogroups.com> wrote:


 
Assalamualaikom semua warga. Berhati2 dgn msg spt ini. Jangan beri maklumat akaun anda. Ini adalah scam. Jgn cepat percaya dgn kata2 cinta dan sayang dr org yg anda tidak kenali. Scam gagak Hitam yg gunakan remaja perempuan melayu utk menulis ayat2 manis. Sila buat aduan polis. Jika anda telah beri no akaun anda, keluarkan wang anda dan tutup akaun itu. Kumpulan INI berleluasa di dalam negara dan mereka akan hack akaun anda. Gunalah kebijaksanaan akal yg Allah beri.


__._,_.___

Posted by: Maizan Mahmud <maizanmahmud@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (10)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment