Saturday, December 6, 2014

RG2014... 4,000 Tv dan PetiSejuk yang dijanji kpd mangsa banjir mana? Tanya Tengku Mahkota Pahang [1 Attachment]

 


Menarik ni.. 4,000 mangsa banjir di Pahang tahun lepas mendakwa masih belum menerima sumbangan televisyen dan peti sejuk yang dijanjikan hingga ke hari ini..Kemana menghilang agaknya ya.. musim banjir pun dah bertemu musim banjir tapi yang dijanjikan hingga ke hari ini rupa pun tak nampak..

Mungkinlah... aku kata mungkin dan akupun tak mahu buruk sangka terhadap pihak yang menjanjikan tu..  Mungkin semua 4,000 televisyen dan peti sejuk tu dah turut sama dihanyutkan banjir tahun lepas kot?Kah... kah... kah... puak mana punya kerja tu.. dah agihkan kepada adik beradik ke

Mangsa Banjir Dakwa Belum Terima Bantuan Dijanjikan
Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah membidas tindakan pihak yang tidak menunaikan janji kepada mangsa banjir di Pahang walaupun kejadian banjir besar itu telah setahun berlalu, 4,000 mangsa mendakwa masih belum menerima sumbangan televisyen dan peti sejuk yang dijanjikan.Ditemui media selepas mendengar taklimat mengenai persediaan banjir negeri Pahang di Kuantan siang tadi Tengku Abdullah berkata dakwaan mangsa banjir itu dipandang serius.

Penjelasan segera diminta daripada Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob yang turut hadir di majlis taklimat ini.Dalam kejadian banjir besar awal Disember 2013 lebih 70,000 mangsa banjir dipindahkan di Terengganu dan Pahang.Namun, selepas hampir setahun sebahagian mangsa di Kuantan belum menerima sumbangan dijanjikan..Video sila lihat disini  TV3
Ni printscreen berita tahun lepas...
p/s: ni pun Anwar rembat kot..he he he

__._,_.___
View attachments on the web

Posted by: Pendekar Bloggerz <pendekarbloggerz@gmail.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)

Check out the automatic photo album with 1 photo(s) from this topic.
`1.png

&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment