Monday, December 8, 2014

RG2014... Fw: Datuk Fuad Hassan Kembali Ke Rahmatullah

 



Takziah Buat Keluarga Tan Sri Datuk Hassan Azahari

jasindaily.blogspot

 

Datuk Fuad Hassan Kembali Ke Rahmatullah

greenboc.blogspot.


Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa), Datuk Fuad Hassan (gambar) meninggal dunia di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) tengah malam tadi akibat serangan sakit jantung.

Fuad, 62, menghembus nafas terakhir kita-kira jam 12.20 tengah malam tadi di sisi ahli keluarganya setelah tidak sedarkan diri sejak dimasukkan ke hospital berkenaan awal pagi semalam.

Allahyarham sebelum itu diserang sakit jantung semasa menghadiri majlis penutup sempena Program Pemukiman Transformasi Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKMM) di Awana Kijal, Kemaman, Terengganu 11.15 malam semalam.

Adik Allahyarham, Datuk Jalaluddin Hassan berkata beliau menerima berita mengenai kejadian yang menimpa abangnya itu tengah malam kelmarin sebelum bertolak ke Kuantan pagi semalam bersama adik beradiknya yang lain.

"Saya bersama adik beradik yang lain sampai ke hospital pagi jam 9 pagi dan semasa itu Abg Ngah ketika itu masih dalam keadan tidak sedarkan diri namun dalam keadaan stabil.

"Bagaimanapun keadaannya mula kritikal petang semalam dengan mengalami tekanan darah rendah dan kegagalan fungsi buah pinggang sebelum menghembus nafas yang terakhir tengah malam tadi," kata pelakon terkenal itu.

Katanya, jenazah abangnya itu akan dimandi dan disembayangkan di surau Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan sebelum dibawa ke rumahnya di No.52, Jalan 4M, Ampang Jaya, Selangor.

Adik allahyarham ialah bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan.

Allahyarham, pernah memegang pelbagai jawatan dalam Pemuda Umno Selangor dan Pemuda Umno Malaysia serta merupakan bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Hulu Klang (BN) selama dua penggal dari 1990-1999.

Allahyarham dilantik ke jawatan ketua pengarah Jasa pada 2009.

Jenazah allahyarham akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam, Taman Bukit Teratai, Ampang, selepas zohor hari ini. – Bernama,

comments:

Anonymous said...

Macamana boleh dapat jawatan Ketua Pengarah? Kita yg 30 tahun kerja kerajaan ni, nak dapat Ketua Penolong Pengarah pun susah. Orang politik tiba2 senang2 ambil post Ketua Pengarah. Patutlah jawatan kakitangan biasa susah nak bergerak naik atas......

Anonymous said...

Melayu UMNO yang menongkat langit sudah meninggal dunia.....

Al Fathihah dan Salam Takziah pada kluarga nya.

Seksa kubor sudah ber jalan ; Masya Allah.....

__._,_.___

Posted by: "-:eSpAcE9808:-" <rienacom@yahoo.com.sg>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
&quot; Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/&quot;

&quot; Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net&quot;

&quot; Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam&quot;

&quot; Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/&quot;

&quot; Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.com&quot;

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment